Компанія "ВоротаМаркет" здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ?
До товарів належної якості відносяться усі товари які: не були в використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.
ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?
Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "Контактна інформація". Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
Товар має бути належної якості, тобто новим, без будь-яких слідів користування.
ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?
Якщо Ви оплатитили товар перед доставкою, в даному випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем
КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ?
Після отримання та огляду товару впродовж 3 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити з яких здійснювалася оплата.
ХОЧЕТЕ ОБМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?
Для того що б узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "Контактна інформація":
067 363 75 95, 050 435 35 06. Обмін товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ОБМІНУ ТОВАРУ?
В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем
КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН?
Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлений інший обраний Вами товар.
ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ?
Якщо при отриманні товару виявлений бій / брак товару,Ви можете відмовитись від товару, а представник транспортної служби повинен скласти Акт про бій товару і повідомити нам номер цього Акта і кількість пошкодженого товару. Далі , без Вашої участі ми будемо вирішувати це питання. Компанія "ВоротаМаркет" подбає про відправку Вам іншого аналогічного товару за свій рахунок впродовж 1-3 робочих днів.
ГАРАНТІЯ НА ТОВАР
На всю продукцію, яку Ви у нас купуєте надається гарантія від 14 днів до 60 місяців, в залежності від обраного товару.
В ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НА ТОВАР НЕ НАДАЄТЬСЯ ?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- неправильно заповнено гарантійний талон.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- пошкодження, які виникли з необережності або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (потрапляння сторонніх предметів всередину корпусу, атмосферних опадів, пилу);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
- Обов'язково перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.
- Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів, попередньо повідомивши причини повернення або обміну та узгодити дані для відправки, перейшовши до розділу "Контактна інформація".
- В разі, якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником,про те, що умови експлуатації не були порушені.
Вдалих покупок !